امروز اعلام شد؛

آغاز عملیات «حشد شعبی» علیه بقایای تکفیری‌ها در «صلاح الدین»

آغاز عملیات «حشد شعبی» علیه بقایای تکفیری‌ها در «صلاح الدین»

حشد شعبی عراق امروز دوشنبه طی بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این گروه عملیاتی را باهدف پاکسازی مناطق جنوبی این استان آغاز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، حشد شعبی عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای تیپ ۳۲ این گروه امروز دوشنبه یک عملیات امنیتی را به منظور تأمین امنیت و پاکسازی مناطق جنوبی «صلاح الدین» از بقایای تکفیریهای «داعش» آغاز کرده اند.

این عملیات در مناطق «الزلایه»، «البودور»، «عوینات»، «الجیجی» و کرانه رود «دجله» در جنوب استان «صلاح الدین» انجام می شود. در ادامه این بیانیه آمده است که هدف از عملیات مذکور، ازبین بردن فرصت تکفیری ها برای نفوذ در این مناطق و ایجاد نا امنی در آنجاست.

پیشتر ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مواضع تروریست‌های تکفیری داعش در رشته کوه‌های حمرین هدف قرار گرفته است. نیروهای حشد شعبی نیز در این عملیات مشارکت داشتند.

فرمانده عملیات دیالی ضمن تأیید اخبار منتشر شده پیرامون عملیات مشترک ارتش و حشد شعبی علیه بقایای داعش در رشته کوه‌های حمرین، گفت: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تحرکات تروریست‌ها در این منطقه، عملیات مذکور انجام شد.

کد خبر 5385329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha