رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

آیین بزرگداشت یوم الله۹دی در مصلای یاسوج برگزار می شود

آیین بزرگداشت یوم الله۹دی در مصلای یاسوج برگزار می شود

یاسوج- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین بزرگداشت یوم الله ۹ دی در سال جاری در مرکز استان به صورت تجمع در مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد خاضع ظهر دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت افزود: این برنامه با محوریت حفظ سلامت مردم و همراه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این برنامه در مصلای امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ صبح آغاز با حضور مردم فهیم و ولایت مدار برگزار می‌شود.

خاضع افزود: اطلاع رسانی لازم از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران برای حضور گسترده و پرشور مسئولان اجرایی، کارکنان نهادهای دولتی و قشرهای مختلف مردم در این آئین انجام شود.

وی با بیان اینکه تولید محتوا و استفاده بهینه‌تر از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای روشنگری و بصیرت افزایی در زمینه حماسه ۹ دی ضروری است، گفت: ملت فهیم و آگاه ایران در یوم الله ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور گسترده و به موقع خود در صحنه، توطئه شوم آمریکایی و صهیونیستی که برای براندازی نظام و انقلاب طراحی شده بود را خنثی کردند.

خاضع افزود: یوم الله ۹ دی یک روز مهم و حماسه ماندگار است و باید هر چه بهتر و باشکوه‌تر گرامی داشته شده و برنامه‌های آن نیز به نحو مطلوب در استان برگزار شود.

وی اظهار داشت: تبیین ابعاد مختلف حماسه ۹ دی، موجب ارتقای هر چه بیشتر سطح آگاهی و بصیرت قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان شده و بهتر می‌توانند در مقابل انواع توطئه‌های شوم دشمنان ایستاده و آنها را خنثی کنند.

کد خبر 5385464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha