۶ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۴۹

فرماندار گناوه:

شهید سردار سلیمانی برای همیشه تاریخ زنده است

 شهید سردار سلیمانی برای همیشه تاریخ زنده است

گناوه- فرماندار گناوه گفت: سردار سلیمانی برای همیشه تاریخ زنده است و نه تنها برای مردم دوران خود اسوه و الگو بود بلکه الگویی برای همه آیندگان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی اخلاقی و رفتاری برای همه زنان و مردان و آحاد جامعه است و سیره و روش آن حضرت به خصوص بصیرت و ولایتمداری ایشان باید سرمشق و سرلوحه همه امور زندگی فردی و اجتماعی همه اقشار جامعه باشد.

فرماندار گناوه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی افزود: شهید سردار سلیمانی خود را فدای دفاع از مظلومان کرد تا مظلومان با اقتدار، صلابت با شور و بصیرت در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی به همه عالم نشان داد که با منطق نورانی اسلام با پیروی از ولایت و با تکیه بر آیات نورانی قرآن مجید و نهج الابلاغه و پیروی از امامان معصوم می‌توان در برابر تمام دنیای استکبار و ظلم و ستم و غارتگری ایستاد و مقاومت کرد و ندای حق را به گوش همه عالم رساند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود اضافه کرد: این شهید والامقام نه تنها به شیعیان بلکه به همه فرق اسلامی و عالم بشریت متعلق است.

فرماندار گناوه اضافه کرد: شهید سردار سلیمانی برای همیشه تاریخ زنده است و نه تنها برای مردم دوران خود اسوه و الگو بود بلکه الگوی رفتاری، دینی، اخلاقی، منش و ولایت مداری و بصیرت برای همه دوران‌ها و آیندگان است.

وی خاطرنشان کرد: نام و یاد شهید سلیمانی مایه افتخار همه ما است و همه دست اندر کاران نظام مقدس اسلامی به خصوص در شهرستان گناوه باید خدمت رسانی، مردم داری، تواضع، اخلاص این شهید بزرگوار را الگو و اسوه و چراغ روشن راه خود در ادامه مسیر انقلاب اسلامی و ولایت پذیری قرار دهند.

 شهید سردار سلیمانی برای همیشه تاریخ زنده است

فرماندار گناوه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه حماسه یوم الله ۹ دی بیان کرد: حماسه یوم الله ۹ دی یادآور بصیرت، شناخت و عمق اطاعت پذیری ملت غیور و شجاع ایران اسلامی است.

صفری یادآور شد: در جریان فتنه ۸۸ استکبار جهانی با تمام توان با بهره گیری از ایادی داخلی و خارجی به میدان آمدند و هم صدا و همراه شدند تا به اسلام و انقلاب و نظام اسلامی خدشه وارد کنند اما با درایت و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم در حماسه ۹ دی تمام این توطئه‌ها خنثی شد.

فرماندار گناوه یادآور شد: بزرگداشت حماسه بزرگ یوم الله ۹ دی باید با تمام امکانات و برنامه ریزی اصولی و انقلابی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی گفت: همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان گناوه در برنامه‌های دهه بصیرت و هفته مقاومت همکاری لازم و حضور فعال و مشارکت گسترده داشته باشند و سالروز حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی را در محیط اداری و کاری خود هر چه باشکوه‌تر گرامی دارند.

وی با تقدیر از پوشش برنامه‌های مختلف توسط رسانه‌های شهرستان گفت: آئین‌های حماسه ۹ دی و سالگرد شهید سلیمانی، دهه بصیرت و هفته مقاومت توسط رسانه‌ها به بهترین نحو پوشش داده شود.

کد خبر 5385553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha