۶ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۱۹

معاون علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

شناسایی ۲ بیمار مبتلا به امیکرون در گلستان/مراکز تجمیعی برپا شد

شناسایی ۲ بیمار مبتلا به امیکرون در گلستان/مراکز تجمیعی برپا شد

گرگان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از شناسایی دو بیمار مبتلا به امیکرون در استان خبرداد و گفت: برخی از مراکز تجمیعی واکسن پس از کاهش مبتلایان تعطیل شده بود اما دوباره فعال شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناهید جعفری شامگاه دوشنبه در خصوص تمهیدات دانشگاه علوم پزشکی جهت مقابله با سویه جدید کرونا اظهار کرد: افزودن مراکز تجمیعی تزریق واکسن در تمامی شهرستان ها و واکسیناسیون تمام افراد واجد شرایط استان یکی از روش های مقابله با سویه امیکرون است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از شناسایی دومین مورد سویه جدید کرونا در استان خبر داد و افزود: این دو مورد در دو شهرستان گرگان و مینودشت رویت شده است.

جعفری اضافه کرد: تعدادی از مراکز تجمیعی پس از کاهش شمار مبتلایان و کاهش واکسیناسیون تعطیل شده بود اما بعد از رویت این ویروس در استان این مراکز فعالیت خود را مجدداً آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر واکسیناسیون نوبت سوم افراد بالای ۱۸ سال آغاز شده است.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر نگرانی ما بابت افرادی است که تاکنون واکسن دریافت نکرده و یا نسبت به تزریق دوز دوم خود تعلل کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: سرایت این سویه جدید کرونا بسیار زیاد بوده و اگر کسی با شخص بیمار کوچکترین برخوردی داشته باشد مبتلا خواهد شد.

کد خبر 5385747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha