۷ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹

فرمانده سپاه گلستان:

شهید سلیمانی تربیت یافته دانشگاه دفاع مقدس و مکتب امام (ره) بود

شهید سلیمانی تربیت یافته دانشگاه دفاع مقدس و مکتب امام (ره) بود

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: شهید سلیمانی تربیت یافته دانشگاه دفاع مقدس و مکتب امام خمینی (ره) بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ملک شاهکوهی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم یادواره شهدای مکتب فاطمی اظهارکرد: شهید سلیمانی و همه همرزمان او در دوران دفاع مقدس تربیت یافته تعالیم مکتب امام خمینی (ره) و پرورش یافته دانشگاه دفاع مقدس هستند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: اخلاص، دیانت، ولایتمداری و مردمی بودن از مهم ترین ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایشان با تکیه بر همین ویژگی ها خودش به یک مکتب تبدیل می شود.

وی بیان کرد: حاج قاسم در راه دفاع از اسلام و انقلاب به درستی پیش رفت، از امام جامعه جلو نزد یا عقب نیفتاد که این مصداق بازر ولایتمداری بود.

ملک شاهکوهی گفت: دشمنان ما طی ۴۳ سال گذشته خصمانه ترین اقدامات را علیه ما به کار گرفته اند اما ایران اسلامی به برکت خون شهدا کماکان چون کوهی استوار ایستاده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: عزیزان بدانید فردای کشور متعلق به شما جوانان است و بنده به شما توصیه می‌کنم در گام دوم انقلاب اسلامی با الگوبرداری از حضرت زهرا (س) قدم بردارید.

کد خبر 5386084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
      0 0
      آیا در جذب و بکارگیری افراد نخبه و توانمند در کمیته انتصابات استان از خانواده های شهدای مدافع حرم استان( همسر، فرزند، برادر و خواهر) بکارگیری داشتید. جایی که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای می فرمایند: شهدای مدافع حرم علاوه بر افتخار خانواده، افتخار شهر و کشور و اسلام و تشیعند.