۷ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۴۳

استاندار سیستان و بلوچستان:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مبارزه با مواد مخدر بسیار ضروری است

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مبارزه با مواد مخدر بسیار ضروری است

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مبارزه با مواد مخدر بسیار ضروری است، گفت: نقش رسانه وفرهنگ‌سازی‌ در بحث مبارزه با مواد مخدر دارای اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهارداشت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر اگر تمامی دستگاه‌ها به وظایفشان به خوبی عمل نکنند همه فشار بر روی قوه قهریه، سیستم‌های انتظامی و مرزبانی خواهد بود که این اتفاق قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌ها از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش، صدا و سیما و فرمانداری‌ها برای مبارزه با مواد مخدر باید مصمم و قوی وارد میدان شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه اعضای شورای کمیسیون مبارزه با مواد مخدر استان باید برای ایجاد کارخانه استحصال دارو از این مواد در جهت جذب سرمایه‌گذار تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد کار اجرایی و ۵۰ درصد نقش رسانه در پیشبرد امور دارای اهمیت است، ادامه داد: صداوسیما و رسانه در بحث مبارزه با مواد مخدر جایگاهشان بسیار راهبردی و دارای اهمیت است.

کد خبر 5386088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha