۷ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۲۸

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان:

زنگ مقاومت در مدارس سمنان نواخته می شود/تشییع ۶ شهید

 زنگ مقاومت در مدارس سمنان نواخته می شود/تشییع ۶ شهید

سمنان- مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان را از جمله برنامه‌های هفته مقاومت دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسن سلامی در نشست خبری ظهر سه شنبه به میزبانی مجتمع فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به برنامه‌های هفته مقاومت و سالروز شهادت شهید سلیمانی، تاکید کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان از جمله برنامه‌های دهه مقاومت استان است.

وی از برگزاری پویش‌های کتابخوانی در مساجد در سطح استان خبر داد و افزود: برپایی کلاس درس حاج قاسم در مدارس، صدور بیانیه توسط تشکل‌های دانش آموزی، یادواره شهدای مدافع حرم برگزاری شب شعر با حضور و موضوع مدافعان حرم و… از جمله دیگر برنامه‌های استان در این ایام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری ۶۰۰ برنامه فرهنگی و ادبی در سطح استان به مناسبت ایام مقاومت خبر داد و ابراز کرد: ۱۷ برنامه مجازی، یکهزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی، یادواره شهدا، تهیه بسته چند رسانه چندرسانه‌ای با موضوع ایثار و شهادت و… از دیگر اقداماتی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

سلامی از تشییع شهدا نیز در استان سمنان خبر داد و گفت: پیکر پنج شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده دفاع مقدس ۱۲ دی ماه همزمان با روز جهانی مقاومت در پنج نقطه استان سمنان تشییع خواهد شد و مردم نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن حضور خواهند داشت.

وی در ادامه درباره مجموع فرهنگی دفاع مقدس سمنان نیز، توضیح داد: تکمیل پارک موزه دفاع مقدس در حال حاضر به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که امیدواریم این اعتبارات با همکاری دستگاه‌های مختلف جذب و شرایط تکمیل مجموعه مهیا شود.

کد خبر 5386280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha