۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال- فولاد؛ حسینی به دنبال هشتمین کلین شیت در نهمین بازی

استقلال- فولاد؛ حسینی به دنبال هشتمین کلین شیت در نهمین بازی

سید حسین حسینی که بهترین عملکرد را از نظر آماری در ۱۱ هفته گذشته از لیگ برتر دارد، به دنبال ثبت هشتمین کلین شیت فصل خود است.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر امشب و در دیداری مهم دو تیم استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.

به احتمال فراوان سنگربان و کاپیتان استقلال در این دیدار سیدحسین حسینی خواهد بود. حسینی که روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری می‌کند، در این فصل ۸ بار در ترکیب تیمش قرار گرفته که یک بار به دلیل مصدومیت از زمین خارج شده است. در این ۸ بازی تنها یک بار دروازه حسینی باز شده و این دروازه‌بان باتجربه ۷ کلین شیت به نام خود ثبت کرده است.

اولین و آخرین باری که دروازه حسینی باز شد در دقیقه ۹۵ بازی مقابل فجر شهید سپاسی بود که بعد از آن گل در ۳ بازی حضور نداشت و بار دیگر از هفته هشتم و دیدار مقابل پرسپولیس به ترکیب تیمش بازگشت. حسینی بعد از بازگشت به ترکیب آبی پوشان در ۴ بازی پیاپی مقابل پرسپولیس، پیکان، سپاهان و پدیده دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

دروازه‌بان آبی پوشان که یک بار هم رکورد بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه را به خود اختصاص داده بود، امروز هم می‌کوشد برای پنجمین بازی پیاپی دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا هشتمین کلین شیت این فصل خود را ثبت کند.

استقلال در پایان هفته یازدهم با ۲ گل خورده همراه با آلومینیوم اراک بهترین خط دفاعی را دارد.

کد خبر 5386830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha