۹ دی ۱۴۰۰، ۹:۲۵

از سوی تولیت امامزادگان پنج تن لویزان(ع)؛

بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد

بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد

تولیت و مدیریت آستان امامزادگان پنج تن لویزان علیهم السلام از توزیع بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرشادی با بیان اینکه این بسته‌ها به همت خیرین آستان مقدس تهیه شده بود گفت: آستان امامزادگان پنج تن لویزان علیهم السلام با همراهی بنیاد احسان موفق به تهیه و توزیع این بسته‌ها شد که این بسته‌ها حاوی برنج، حبوبات، چای، روغن، قند و شکر، ماکارونی، رب، میوه، شیرینی، شکلات، آجیل و گوشت قرمز بود.

وی با تاکید بر اینکه توزیع بسته‌های معیشتی پیش و پس از یلدا رسم هرساله آستان است، تصریح کرد: تولید آستان بر خود لازم می‌داند در فواصل زمانی مشخص بسته‌های تعیین شده را برای کم کردن فشاراقتصادی و تأمین مایحتاج ضروری به خانواده‌های شناسایی شده و تحت پوشش خود برساند؛ خوشبختانه در این مسیر از همراهی بنیاد احسان و خیرین هم استفاده می‌کنیم.

کد خبر 5387170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سالار IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      0 0
      واقعا این کشور پر از نخبه است ایران با این همه ثروت مملکت رو با شیوه گدا خونه اداره میکنند البته تقصیر کسی نیست دزد زیاد شده
    • سالار IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      0 0
      خدا لعنت کند کسانی رو که مردم رو به این روز سیاه نشوندند مملکت با این همه ثروت مردم نمیتونند تخم مرغ بخرند بخورند اگه اولین دزد اعدام میشد این همه دزد میلیونی نداشتیم