۸ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹

رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم مطرح کرد؛

ضرورت آشنایی نونهالان و نوجوانان با معارف دینی

ضرورت آشنایی نونهالان و نوجوانان با معارف دینی

قم- رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به ارزش بالای کار گروههای تبلیغی جهادی گفت: گروه‌های جهادی و فعالین فرهنگی باید نوجوانان و خردسالان را در یابند تا با معارف دینی آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام محمدی عراقی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بصیرت فاطمی که در امام زاده سید معصوم محله نیروگاه قم برگزار شد گفت: بعضی محلات به ظاهر کم برخوردار هستند اما در دیانت و بصیرت پیشرو هستند و مباحثی که از طرف مقام معظم رهبری مطرح شده است، مانند جهاد کبیر در مسائل فرهنگی و مسئله تبیین که مورد تاکید ایشان است قدم‌های مفیدی برداشته شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و روحیه بصیرت در نیروهای جهادی افزود: اینها کسانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی در راه خدا جهاد می‌کنند و مبنای کارشان رضایت خداست و در مقابل مؤمنان خاضع هستند و دشمن شناس هستند و در مقابل جریان معارض می‌ایستند، و اینها شاخصه‌های اصلی گروه‌های جهادی است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم تصریح کرد: گروه‌های جهادی و فعالین فرهنگی باید نوجوانان و خردسالان را در یابند تا در چنین محیط‌هایی با معارف دینی آشنا شوند.

حجت الاسلام محمدی عراقی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت قم نگران و حساس هستند و هشدار دادند دشمنان برای قم نقشه دارند و در حال تغییر سبک فرهنگی شهر قم هستند و کارهای جهادی گروه‌های تبلیغی بهترین کار برای جلوگیری از نفوذ دشمن است.

همچنین در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام خوئینی به ضمن تقدیر از عوامل راه اندازی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه کاملاً به صورت جهادی و مردمی و با حداقل هزینه و حداقل زمان یعنی در مدت یک راه اندازی شده است که این از ویژگی‌های گروه‌های جهادی است.

کد خبر 5387266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha