۸ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۳۹

مسئول بسیج طلاب سپاه گلستان:

فراموشی حماسه ۹ دی خطرناک است

فراموشی حماسه ۹ دی خطرناک است

گرگان- مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان گفت: در فتنه ۸۸ تمام دشمنان ما بر سر یک سفره نشستند و هرچه داشتند رو کردند و به همین دلیل فراموشی ۹ دی خطرناک است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام غلامرضا احمدی نسب شامگاه چهارشنبه در همایش علمداران بصیرت اظهارکرد: هر نظام و حکومتی دشمنان خودش را دارد و باید در دشمن شناسی هوشیار بود.

وی اضافه کرد: یکی از جاهایی که رهبر معظم انقلاب ایستادگی کردند، فتنه سال ۸۸ بود و همه ما باید مراقبت کنیم تا در مسیری که هدف دشمنان است، وارد نشویم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان ادامه داد: دشمن هر جا که بتواند جلو حرکت نظام را می گیر ند و اگر قادر به این کار نباشد آن را به انحراف می شد.

احمدی نسب در توضیح کارهای انحرافی دشمن، افزود: وقتی بدخواهان نظام دیدند که مردم کشور عراق و ایران برادرانه به کشور هم سفر می کنند و به اماکن زیارتی می روند سعی کردند تا با طرح مسائل واهی مسأله را به انحراف بکشانند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: ایمان مردم، تشکیلاتی بودن و حضور در صحنه مردم حماسه ۹ دی را رقم زد.

احمدی نسب فراموشی حماسه ۹ دی و بسنده کردن به چند جلسه را از نگرانی های رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: در فتنه ۸۸ تمام دشمنان ما بر سر یک سفره نشستند و هرچه داشتند رو کردند و به همین دلیل فراموشی ۹ دی خطرناک است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: شهید سلیمانی، حججی و رهبر کبیر انقلاب علمداران بصیرت و طلایه دار وحدت بودند و تمام عمر خود را صرف خدمت به مردم کردند و عزتی که امروز در بین مردم دارند نتیجه مجاهدت خالصانه آنها است.

کد خبر 5387325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha