۹ دی ۱۴۰۰، ۸:۴۳

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

۹ دی روز نمایش ایمان و بصیرت مردم ایران اسلامی است

۹ دی روز نمایش ایمان و بصیرت مردم ایران اسلامی است

کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: نهم دیماه روز نمایش ایمان و بصیرت مردم ایران اسلامی است.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن نهم دیماه اظهار داشت: حماسه ۹ دی روز تجلی بصیرت، اخلاص و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقاد عمیق به ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه نهم دی از ایام الله است و روز ماندگار تاریخ ایران اسلامی در حماسه حضور مردم برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: مردم در این روز اثبات کردند که یک پشتوانه بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هستند و این مسأله باید برای مسئولین مهم باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی با برنامه‌ای عمیق و طراحی منسجم، روی فتنه انگیزی عناصر داخلی خود حساب باز کرده بودند، تصریح کرد: خوشبختانه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی مردم در صحنه باعث شد که تمام نقشه‌های فتنه گران داخلی و رهبران خارجی آنها نقش بر آب شود.

وی با اشاره به نظام اسلامی و مردم عقد اخوت با هیچیک از مدیران نبسته است، گفت: اگر مسئول یا مدیری کوچک‌ترین انحرافی از آرمان‌های شهدا و امام شهدا داشته باشد و وظیفه اسلامی و ملی خود کوتاهی کند باید پاسخگوی خون شهدا و فداکاری مردم باشد.

۹ دی روز نمایش ایمان و بصیرت مردم ایران اسلامی است

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه ۹ دی روز نمایش ایمان و بصیرت مردم ایران اسلامی است، افزود: لازم است این روز به عنوان یک حماسه تاریخی همیشه توسط مردم و مسئولین گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران بر اساس فرهنگ و سیره حسینی پرورش یافته‌اند، خاطرنشان کرد: دشمن تمام سعی خود را می‌کند تا مردم ایران را از این فرهنگ دور کند تا نقشه‌های پلید خود را در کشور بزرگ ایران پیدا کند اما عمق دلبستگی مردم ما به حضرت اباعبدالله و فرهنگ حسینی تا کنون اجازه این مسأله را به آنان نداده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها همچنان مانند قبل به امید خدا توفیقی در اجرای دسیسه‌های خود نخواهند داشت، تاکید کرد: ملتی که شهادت دارد از هیچ قدرتی هراس ندارد و با تمام توان در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن قدم بر می‌دارد.

وی افزود: دشمنان فکر می‌کنند با ایجاد تفرقه می‌توانند نظام را تضعیف کنند در حالی که باید بدانند وجود ولایت فقیه به عنوان محور وحدت در نظام اسلامی روز به روز این وحدت را نفوذناپذیرتر می‌کند.

کد خبر 5387545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha