۹ دی ۱۴۰۰، ۹:۲۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

شهید سلیمانی برای دفاع از حریم ولایت از هیچ تلاشی دریغ نکرد

شهید سلیمانی برای دفاع از حریم ولایت از هیچ تلاشی دریغ نکرد

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شهید سلیمانی همواره در دفاع از حریم ولایت و تبعیت از فرامین رهبری عظیم الشان انقلاب خامنه ای از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و با اشاره به فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام و سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و اولین سالگرد ارتحال علامه مجاهد و دانشمند و متفکر جهان اسلام آیت الله مصباح یزدی (ره)، اظهار کرد: جایگاه ویژه و مؤثر سردار سرافراز و شجاع ایران اسلامی شهید سلیمانی در حل فتنه‌ها و بحران‌های بسیار خطرناک در حمایت از ملت‌های مظلوم منطقه مانند سوریه، عراق، افغانستان و......برهیچ کسی پوشیده نیست.

وی اظهار داشت: علت این محبوبیت منطقه‌ای و حتی جهانی این شهید والامقام اخلاص و ایثار و تبعیت از ولایت و دل به خطر زدن آن شهید بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به مهم‌ترین و بارزترین ویژگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در طول عمر با برکتشان، افزود: او همواره در دفاع از حریم ولایت و تبعیت از فرامین رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همیشه به عنوان یک سرباز گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بود و برای عزت و اقتدار ایران اسلامی بیش از چهل سال مجاهدت کرد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن یوم الله نهم دی ماه و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، تصریح کرد: در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی با فتنه‌ها بسیار و توطئه‌های پیچیده از سوی معاندین داخلی و خارجی مواجه بوده که با برنامه ریزی مستکبران عالم به سرکردگی ایالات متحده آمریکا و نقش برخی به ظاهر خواص که از مسیر انقلاب و امام و رهبری جدا شدند به وقوع پیوسته است و نهم دی ماه حماسه بصیرت امت و تجدید بیعت ملت بزرگ ایران با رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) است.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش و ارتحال علامه مصباح یزدی (ره)، تاکید کرد: باید از ظرفیت این ایام در راستای تبیین فرهنگ اسلام ناب محمدی و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت بهره گرفت چرا که تقارن این مناسبت‌ها ظرفیت و بستر بزرگی برای ایجاد نهضت تبیین است.

عضو شورای فرهنگ عمومی زنجان به نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی و اهمیت آن در تحقق تمدن نوین اسلامی، خاطرنشان کرد: تحولات امروز ایران اسلامی در همه ابعاد به ویژه در حوزه بین الملل بر هیچ کسی پوشیده نیست و ایران اسلامی امروز به اذعان بسیاری از مراکز آمارهای جهانی و اعتراف برخی کشورهای قدرتمند جهان، جز کشورهای مقتدر، اثرگذار در معادلات جهانی و پیشرفته در بسیاری از بخش‌های علمی، نظامی، دفاعی و هوا و فضا است.

احمدی تصریح کرد: دولت نوپا و عدالت محور و مردمی نیز باید در بخش‌های اقتصادی با توجه به وجود ظرفیت‌های فراوان کشور، به خصوص توان جوانان و متخصصین امر در راستای پیشرفت همه جانبه اقتصادی و تحقق عدالت قدمهای مؤثری بردارد و در مقابل برخی کارشکنی‌ها و توطئه‌ها بایستد و این مهم جز با مدیریت جهادی بر گرفته از مکتب شهید سلیمانی عزیز محقق نمی‌شود.

کد خبر 5387694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha