۹ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

امام جمعه فیروزکوه:

اولویت ستاد امر به معروف فیروزکوه اقامه معروف در ادارات است

اولویت ستاد امر به معروف فیروزکوه اقامه معروف در ادارات است

فیروزکوه- امام جمعه فیروزکوه گفت:اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در فیروزکوه اقامه معروف در ادارات و دستگاه‌های دولتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن حیدری صبح پنجشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فیروزکوه که با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان فیروزکوه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اقامه معروف در ادارات و دستگاه‌های دولتی است.

امام جمعه فیروزکوه گفت: همه کارهای نیک در برابر امر به معروف، مثل آب کمی در مقابل دریای پهناور است و در همین موازات باید اعلام کنیم که فلسفه بعثت انبیا و قیام عاشورا، اقامه امر به معروف و نهی از منکر است.

حیدری با اشاره به وظیفه ستاد امر به معروف عنوان داشت: از وظایف این ستاد می‌توانیم به سیاستگذاری برای ترویج این واجب الهی، تدوین راهبردهای آموزشی، ریشه یابی منکرات در جامعه و حمایت از آمرین به معروف اشاره کنیم.

وی در ادامه عنوان داشت: تکریم ارباب رجوع، پرهیز از کم کاری، تبعیض، رشوه و رعایت شئون اسلامی و اقامه نماز در ادارات از جمله معروف‌های مورد تاکید است که باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

کد خبر 5387760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha