۹ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان:

بازار همدان به صورت روزانه رصد می شود

بازار همدان به صورت روزانه رصد می شود

همدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه نظارت بر بازار و بازرسی‌ها به صورت جدی صورت می‌گیرد، گفت: رصد روزانه بازار را در این عرصه در پیش گرفته ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ظاهر پورمجاهد پنجشنبه در ستاد تنظیم بازار استان همدان که از طریق برقراری ارتباط زنده تصویری با وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت برگزار شد، گفت: به دلیل اهمیت موضوع تنظیم بازار، کمیسیون ویژه ای برای تنظیم بازار کشور تشکیل شده است.

وی در این راستا مطرح کرد: وزیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت نیز از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه حضور داشتند و سیاست‌های این ۲ وزارتخانه مطرح و نظرات معاونان اقتصادی استان‌ها گرفته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه برای تنظیم و بهبود شرایط بازار، تسهیل گری نیاز است، اظهار کرد: مسئولان نیز باید همچون مردم که همیشه به خوبی همراهی و مشارکت کردند، آسایش بازار و تأمین به موقع کالاهای اساسی را فراهم کنند.

پورمجاهد با تاکید بر اینکه آرامش بازار همدان به خوبی حفظ و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این استان به موقع تأمین شده است، گفت: امروز همه باید به حفظ آرامش بازار کمک کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار و بازرسی‌ها به صورت جدی صورت می‌گیرد، گفت: سامانه‌های نرم افزاری به هم متصل شدند و رصد روزانه بازار را در این عرصه در پیش گرفته‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: در این مسیر، از ظرفیت بسیج اصناف نیز برای بازرسی‌ها استفاده شده است.

کد خبر 5387876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha