۹ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۶

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه:

۹ دی تجلی حمایت مردم از انقلاب و ولایت فقیه بود

۹ دی تجلی حمایت مردم از انقلاب و ولایت فقیه بود

زنجان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه گفت: ۹ دی تجلی حمایت مردم از انقلاب و رهبر فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رضایی ظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت ۹ دی که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، به حماسه ماندگار ۹ دی اشاره کرد و گفت: در فتنه سال ۸۸ دشمنان می‌خواستند مردم و رهبری نظام را از هم جدا کنند.

وی به وقایع سال ۸۷ و ماجرای توقیف روزنامه سلام و کوی دانشگاه اشاره کرد و ابراز داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از مظلومیت های نظام این است که برخی ها که از مسیر این نظام به جایی رسیده بودند می آیند مقابل انقلاب، اپوزیسیون نظام می شوند و در مقابل آن می ایستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه گفت: در سال ۸۸ و پس از آن در سالگرد ۹ دی مردم ثابت کردند که پای نظامشان ایستاده‌اند و در تبعیت از رهبری در پیمودن انقلاب، بهانه به دشمنان نمی دهند و همان افراد و اشخاص دوباره در سال ۸۸ میدانداری کردند و وقتی مردم دیدند که عده ای برای نظام و انقلابشان نقشه می کشند، حماسه ۹ دی را رقم زدند.

رضایی با بیان اینکه ۱۳ ماه قبل از انتخابات سال ۸۸، آمریکایی ها جلسه گرفتند و سه نفر هم از ایران در آنجا حضور داشتند، افزود: رمز آن جلسه القای تقلب در انتخابات می شود.

وی ابراز داشت: فتنه سال ۸۸ نیز سه شاخصه دارد و فتنه گران محبوب جامعه اند، شهرت دارند و از خود راضی و خود رأی هستند و درسال ۸۸ سناریو این بود که با ادعای پیروزی و تقلب در انتخابات مردم را به خیابان بریزند و ناامنی ایجاد شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه افزود: رهبری سعه صدر به خرج دادند و در خطبه های نماز جمعه بصیرت دادند، اما از آنجا که اهل فتنه بی حیا هستند به هیچ مرزی پای بند نیستند. عکس امام و رهبری را پاره وبه اسلام اهانت کردند و بیرق عزای امام حسین (ع) را در تهران به آتش کشیدند و در مجلس عزای سیدالشهدا (ع) پایکوبی کردند.

رضایی تاکید کرد: مردم وقتی اینها را دیدند به پا خاستند و حجت بر همه تمام شد، ملت ما با بصیرت تشخیص دادند و یکپارچه به میدان آمدند و این تجمع برای انقلاب و نظامشان بود نه برای حمایت از گروه و شخص و گروه خاصی نبود.

وی گفت: اسلام، در صحنه بودن مردم و رهبری حضرت امام (ره) از ارکان پیروزی و استمرار انقلاب است و دشمن در صدد است تا این سه رکن را از هم جدا کند و در سال های نخست انقلاب جنگ را بر ما تحمیل کردند، ولی ما در جنگ به عزت رسیدیم و ابهت استکبار را شکستیم و دشمن به نتیجه نرسید.

رضایی با اشاره به اینکه مردم ۹ دی به میدان آمدند تا بگویند همچون یاران امام حسین (ع) تا جان در بدن دارند، پشتیبان ولایت و ارزش‌های انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: این انقلاب یاران وفاداری دارد که تا پای جان برای این نظام تلاش می‌کنند که یکی از این افراد، شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه یاد آور شد: دشمنان با توطئه های خود می خواستند بین امام و امت از طریق بستر انتخابات فاصله بیندازند.

رضایی به توطئه های مختلف در طول انقلاب برای ضربه زدن به آن اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ یکی از آنهاست و باید به آنها توجه کنیم.

کد خبر 5388041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha