۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶

بخشدار شنبه و طسوج:

بارش کم‌سابقه تگرگ در باغان/ تاسیسات عمومی و مزارع خسارت دیدند

بارش کم‌سابقه تگرگ در باغان/ تاسیسات عمومی و مزارع خسارت دیدند

بوشهر- بخشدار شنبه و طسوج از بارش کم‌سابقه تگرگ در باغان خبر داد و گفت: خسارت‌هایی به بعضی تأسیسات و منازل برخی اهالی روستا و همچنین مزارع وارد شده است.

رضا مقاتلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی بارش شدید تگرگ و باران در روستای باغان، ضمن بازدید میدانی، با تشکیل جلسه شبانه مدیریت بحران از نزدیک بر وضعیت امداد رسانی نظارت و پیگیری‌های لازم برای حضور اکیپ‌های دستگاه‌های مرتبط انجام شد.

وی با تقدیر از همکاری مردم با اعضای ستاد بحران روستا، اقدامات صورت گرفته اولیه را قابل قبول دانست و افزود: در پی بارش تگرگ در روستا خسارت‌هایی به بعضی تأسیسات و منازل برخی اهالی روستا و همچنین مزارع وارد شده است.

بخشدار شنبه و طسوج بیان کرد: در نخستین اقدام با حضور اکیپ تعمیرات برق بخش به دنبال وصل برق کامل روستا که باعث قطع برق روستای کردلان نیز شده است هستیم و امیدواریم در کمترین زمان ممکن برق هر دو روستا به طور کامل وارد مدار و برقرار شود.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت جسمی و بدنی در پی این بارش‌ها به اهالی نداشته‌ایم ولی متأسفانه در کنار خسارت به تأسیسات و برخی منازل، بر اساس بررسی و برآوردهای اولیه خسارت به مزارع قابل ملاحظه بوده است که با حضور کارشناسان بررسی دقیق از میزان این خسارت‌ها صورت خواهد گرفت.

مقاتلی عنوان کرد: لازم است ستاد بحران و گروه‌های امدادی روستا کماکان در آمادگی کامل قرار داشته باشند و تا زمان پایدار شدن شرایط اقدامات لازم را انجام دهند و از مردم نیز تقاضا داریم کماکان همکاری لازم را با این ستاد صورت دهند.

بخشدار شنبه و طسوج همچنین با حضور در سطح روستا از وضعیت خسارت‌های وارد شده و اقدامات صورت گرفته نیز بازدید به عمل آورد.

کد خبر 5388453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha