۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۶

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

خود تحقیری برخی از مدیران قبلی در این دولت به هیچ عنوان وجودندارد

خود تحقیری برخی از مدیران قبلی در این دولت به هیچ عنوان وجودندارد

کاشان - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خودتحقیری که در بین برخی از مدیران و مسئولین دولت قبلی بود در دولت سیزدهم به هیچ عنوان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر محمدحسین صفار هرندی پیش از ظهر جمعه در مراسم تبیینی مربوط به ۹ دی در کاشان با اشاره به اینکه در نهم دیماه بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه مبارزه با فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی به خوبی هویدا شد، اظهار داشت: این را باید به یاد داشته باشیم که می‌توان با اطاعت از ولی فقیه از تمام فتنه‌ها و مشکلات به سلامت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته خیلی از مشکلات را به مسائل فرعی همچون مذاکرات و یا تصویب اف ای تی اف مرتبط می‌کردند، ابراز داشت: متأسفانه برخی از مدیران در دولت قبل خودتحقیر بودند و این باعث شده بود که بسیاری از مشکلات با تصمیمات آنها روی زمین بماند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام خودتحقیری که در بین برخی از مدیران و مسئولین دولت قبلی بود در دولت سیزدهم به هیچ عنوان وجود ندارد، تصریح کرد: البته در همان دولت مدیران شایسته ای همانند دکتر سورنا ستاری هم بودند که هم اکنون نیز آقای ستاری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشغول به فعالیت هستند.

مقایسه دو اتفاق بنزینی در دولت قبل و دولت کنونی

وی با مقایسه دو اتفاق مربوط به بنزین در دولت سابق و دولت کنونی خاطرنشان کرد: در موضوع افزایش قیمت بنزین در دولت قبلی متأسفانه مشکلات زیادی به وجود آمد که نشان از بی تدبیری مدیران و مسئولین مربوطه در آن زمان بود.

صفار هرندی با اشاره به هک سیستم کارت و جایگاه‌های سوخت رسانی در دولت کنونی تاکید کرد: در این اتفاق چون مردم دیدند که دولتمردان با حضور میدانی به دنبال حل مشکل هستند با صبر و حوصله آن را تحمل کردند و به خوبی این موضوع کنترل شد.

بیش از ۶۸ درصد مردم از کارایی دولت کنونی راضی هستند

وی با اشاره به اینکه با تمام مشکلاتی که تاکنون وجود دارد بیش از ۶۸ درصد مردم حتی آنهایی که در انتخابات شرکت نکردند از دولت کنونی راضی هستند، ادامه داد: متأسفانه در دولت قبلی برخی از مدیران و مسئولین و کارگزاران با رفتار و گفتار و تصمیمات خود در جهت رفع مشکلات مردم حرکت نکردند که باید پاسخگو باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی یک سرباز واقعی برای ولایت و یک خدمتگزار تمام معنا برای مردم بود.

وی اخلاص شهید سلیمانی را رمز جاودانگی او دانست و گفت: شهید سلیمانی با تفکر و شناخت شگرف خود توانست به خوبی دشمن را شناسایی کند و برای مبارزه با استکبار همیشه آماده بود.

مهمترین هدف استکبار جهانی از تشکیل داعش ایجاد تفرقه و تجزیه کشورهای مسلمان منطقه بود

صفار هرندی مهمترین هدف دشمن و استکبار جهانی را از خلق داعش ایجاد تفرقه بین مسلمانان دانست و تاکید کرد: استکبار از وحدت بین مسلمانان ترس داشته و دارد و با داعش قصد تجزیه کشورهای مسلمان را داشت که سردار شهید قاسم سلیمانی اجازه این کار را به آنها نداد.

وی با اشاره به تشکیل جبهه‌های مختلف مقاومت در منطقه افزود: منطقه خاورمیانه امنیت و آسایش خود را مدیون مجاهدت‌های افرادی همچون شهید قاسم سلیمانی است و به همین دلیل بعد از شهادت این سرباز ملت تمامی مردم منطقه و همچنین آزادیخواهان جهان از این واقعه اندوهناک شدند.

کد خبر 5388594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha