۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶

امام جمعه کرمان:

شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی برای نسل‌های آینده بیان شود

شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی برای نسل‌های آینده بیان شود

کرمان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی را باید برای نوجوانان و جوانان و نسل‌های آینده بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: ترس از خداوند اولین اصل سعادت محسوب می‌شود به این معنا که انسان خود را در پیشگاه خداوند ببینید و بر اعمال و افکار خود مراقبت داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که علم بی انتهای خداوند تمامی ظاهر و باطن ما را در بر گرفته است،، بیان داشت: ترس از خداوند به دلیل علم فراگیر خداوند است از طرف دیگر خداوند عادل است و تک تک اعمال و رفتار ما مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تسلیت شهادت شهید ستاری و رحلت آیت الله مصباح یزدی، افزود: ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی (ره) به رئیس جمهور اتحاد جمهوری شوروی را گرامی می‌داریم که یک فصل جدید را آغاز کرد و پیش بینی‌های امام به وقوع پیوست.

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: تمامی ابعاد و بخش‌های زندگی آن حضرت از جمله فضیلت و عبادت و دیگری دفاع از ولایت مورد بررسی و توجه قرار بگیرد.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: در آستانه سالگرد حاج قاسم سلیمانی هستیم که رهبر انقلاب در خصوص این شهید والا مقام از مفهوم مکتب استفاده کردند.

وی عنوان کرد: مکتب حاج قاسم دارای ۳ ویژگی است که اولین آن جهاد است که دارای سه بخش جهاد اکبر (نفس)، جهاد اصغر (جنگ با دشمن) است که سردار دل‌ها ۴۰ سال عمر خود را در این مسیر گذاشت و جهاد سوم، جهاد کبیر است که مبارزه با استکبار جهانی است لذا جهانیان به سردار دل‌ها احترام می‌گذارند.

وی ابراز داشت: شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی را باید برای نوجوانان و جوانان و نسل‌های آینده بیان کرد.

کد خبر 5388602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha