۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹

امام جمعه موقت یزد:

جامعه امروز نیازمند امثال شهید سلیمانی‌هاست

جامعه امروز نیازمند امثال شهید سلیمانی‌هاست

یزد- امام جمعه موقت یزد گفت: شهید سلیمانی انسانی شجاع، دلسوز، ولایی، بصیر و دارای مدیریت قوی بود و جامعه امروز ما نیازمند امثال شهید سلیمانی‌هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) مدافع واقعی ولایت بودند و از جان خود نیز در این مسیر دریغ نکردند.

وی همچنین با گرامیداشت یوم الله ۹ دی و با اشاره به وقایع سال ۸۸ بیان کرد: عده ای بر این باورند که در آن زمان دعوا بر سر قدرت بود در حالی که اینگونه نیست و دعوا بر سر بود و نبود نظام اسلامی بود.

محمدی ادامه داد: هرکس حوادث سال ۸۸ را به شکل دیگری تحلیل می کند و وقوع این حوادث را به خاطر جنگ قدرت می داند، بی بصیرت است.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روز ۱۲ دی ماه، مصادف با سالگرد درگذشت علامه مصباح یزدی است، اظهار داشت: علامه مصباح یزدی از نوادر روزگار بود و در عصر حاضر نظیر ایشان را به سختی می توان پیدا کرد زیرا ایشان علاوه بر تقوا و بصیرت و مدیریت، مسلط به فلسفه شرق و غرب و جامع علوم بود.

وی همچنین سالروز شهادت سردار سلیمانی را نیز گرامی داشت و گفت: به نظر من ایشان تنها کسی است که می شود گفت برازنده قرار گرفتن در زمره ۳۱۳ یار امام زمان (عج) است زیرا او فردی شجاع، مدیر، مدبر، ولایتمدار و دلسوز برای نظام و اسلام و انقلاب بود.

محمدی ادامه داد: شهید سلیمانی از مرزهای ایران و اسلام بیرون رفته و حتی غیر مسلمانان نیز به او عشق می ورزند و این لطف پروردگار است که جوانی از دل روستایی در کرمان، اینگونه در قلب مسلمانان و حتی غیرمسلمانان جهان جا باز کند.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به ویژگی‌ها و اقدامات شهید سلیمانی تاکید کرد: جامعه امروز ما محتاج امثال شهید سلیمانی‌هاست.

کد خبر 5388697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha