واکنش گروه های مقاومت به شهادت جوان فلسطینی؛

خون شهدا هدر نخواهد رفت/ پاسخ به جنایت صهیونیست ها ضروری است

خون شهدا هدر نخواهد رفت/ پاسخ به جنایت صهیونیست ها ضروری است

گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت صبح امروز جوان فلسطینی در کرانه باختری، بر تداوم مقاومت و استقامت و هدر نرفتن خون شهدا تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین شهادت جوان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی سلفیت در شمال کرانه باختری را به شدت محکوم و بر پاسخ به این جنایت و انتقام خون این شهید و سایر شهدای فلسطینی تأکید کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند به شهادت رسیدن «امیر عاطف ریان» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست جنایتی است که باید به آن پاسخ داده شود و رژیم اشغالگر صهیونیستی به علت استفاده از تروریسم سازمان یافته علیه ملت بی دفاع فلسطین بازخواست و محاکمه شود.

این گروهها ادامه دادند: عملیات حمله با سلاح سرد یا زیر گرفتن با خودرو که توسط فرزندان ملت فلسطین انجام می‌شود، پاسخ طبیعی به جرایم شهرک نشینان صهیونیست است. خون شهدا هیچ گاه هدر نخواهد رفت و چراغ راه و مسیر آزادگان و مبارزان ملت فلسطین تا آزادسازی سرزمین فلسطین، بازگشت آوارگان و پاکسازی مقدسات باقی خواهد ماند.

از سوی دیگر، «طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوارغزه در واکنش به شهادت جوان فلسطینی تأکید کرد: تداوم جنایت‌ها، تجاوزگری‌ها، قتل و بازداشت توسط رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست علیه فرزندان بی دفاع ملت فلسطین، برنامه ریزی شده و بی سابقه است.

جهاد اسلامی در ادامه بر تداوم مقاومت و استقامت ملت فلسطین تأکید کرد و افزود: تلاش‌های تروریستی، قتل و کشتار، آزادگان ملت فلسطین را از انجام وظیفه خود باز نمی‌دارد و خون شهدا بر اصرار ما برای پیشرفت در مسیر پیروزی و آزادسازی می‌افزاید.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز ضمن فرستادن درود به روح این شهید و همه شهدای قهرمان فلسطینی اعلام کرد: عملیات شهادت طلبانه شهید «ریان»، پاسخ طبیعی به جنایت‌های دشمن و شهرک نشینان صهیونیست است.

جنبش حماس ضمن درخواست از همه اقشار ملت فلسطین برای مقابله با نظامیان و باندهای تبهکار صهیونیست، تأکید کرد: خون شهدای ملت فلسطین هرگز به هدر نخواهد رفت و به لعنت و نفرین علیه سران و مسئولان ترسو و بزدل رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

کد خبر 5388768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha