۱۱ دی ۱۴۰۰، ۹:۵۴

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس:

مهمترین سیاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پرهیز از موازی کاری است

مهمترین سیاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پرهیز از موازی کاری است

شیراز- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: از مهمترین سیاست‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای پرهیز از روش‌های سنتی، بدون برنامه و موازی‌کاری در عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عادل حاجی پور در آئین تکریم و معارفه امام جمعه خنج بر جایگاه والای نماز جمعه در ارتقای اخلاق و معنویت امام جمعه تاکید کرد و افزود: امامان جمعه فرمانده میدان مبارزه فرهنگی و راهبر و هدایت کننده سرمایه‌های اجتماعی هستند.

وی داشتن رویکرد تمدنی و توجه به نظام اولویت‌ها در تفکر فرهنگی را نیاز ضروری امروز جامعه دانست و ابراز کرد: این اولویت‌ها برای استفاده بهتر از سرمایه‌های مادی و معنوی در مواجهه با دشمن است؛ موضوعی که متأسفانه کمتر به آن توجه و غالباً مورد غفلت قرار گرفته است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس خاطر نشان کرد: شناخت چالش‌ها و مسائل اصلی با استفاده از ظرفیت‌های فکری صاحب نظران و نخبگان منطقه، ذیل چتر هدایت گرانه امام جمعه، به تحقق این مهم بسیار کمک می‌کند.

حاجی پور اضافه کرد: در همین راستا رویکرد تحولی و نظام فعالیت‌های فرهنگی برنامه محور، از مهمترین سیاست‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای پرهیز از پرداختن به روش‌های سنتی، بدون برنامه و موازی‌کاری در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است.

ه گزارش خبرنگار مهر، در این آئین ضمن تقدیر و تکریم از مجاهدت‌های فرهنگی حجت الاسلام سالاری امام جمعه سابق خنج، حجت الاسلام کریم پور به‌عنوان امام جمعه جدید این شهرستان منصوب شد.

کد خبر 5388985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha