۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

عدم همکاری بین بخشی عامل چهارخطه نشدن مسیر فارسان-چلگرد

عدم همکاری بین بخشی عامل چهارخطه نشدن مسیر فارسان-چلگرد

شهرکرد- معاون راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت:عدم انجام تعهدات آب منطقه ای استان و عدم تخصیص اعتبار، عملیات چهارخطه کردن مسیر«فارسان»-«چلگرد» را با مشکل مواجه کرده است.

حمید ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اصلاح مسیر «فارسان» - «چلگرد»، اظهار کرد: این مسیر از «فارسان» تا شهر «باباحیدر» چهار خطه و اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه از «باباحیدر» تا «چلگرد» حدود ۴۰ کیلومتر اصلاح جاده باقی مانده است، عنوان کرد: کلنگ ۹ کیلومتر چهارخطه شدن جاده بر زمین خورده و از ماه گذشته عملیات مهندسی آغاز شده است.

معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام طرح مطالعاتی در این پروژه، تصریح کرد: بیش از ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح مورد نیاز است.

ربیعی با بیان اینکه تا کنون پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اوراق سه ساله و دو میلیارد ریال وجه نقد برای انجام این پروژه پرداخت شده است، ادامه داد: عدم تخصیص بودجه یکی از عوامل کندی اجرای این پروژه است.

وی به خط لوله آب «کوهرنگ» - «شهرکرد» اشاره کرد و گفت: این خط لوله در کنار طرح و در حریم جاده اجرا شده در حالیکه آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در زمان اجرا تعهد جابجایی خط انتقال داده بود اما این تعهد را عملی نکرده است.

معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: عدم جابجایی لوله عملیات راه سازی را سخت‌تر و پر هزینه کرده است.

ربیعی به جابجایی تیر برق در مسیر «فارسان» - «چلگرد» اشاره کرد و ادامه داد: اعتبار ناچیز تزریق شده به این پروژه برای عملیات‌های حاشیه‌ای هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات ملی به این پروژه باید تخصیص داده شود، اظهار کرد: در صورت عدم دریافت اعتبار ملی این پروژه به سختی و با کندی اجرا خواهد شد.

کد خبر 5388996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha