۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

مردم با حماسه ۹ دی توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند

 مردم با حماسه ۹ دی توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند

ساری- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: مردم با بصیرت و درایت رهبری سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان با خلق حماسه ۹ دی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران با بیان اینکه مردم دشمن در جریان فتنه سال ۸۸ به دنبال انشقاق بین امت بود، اظهار داشت: مردم با بصیرت در ۹ دی با درایت رهبری توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی با اظهار اینکه حماسه ۹ دی تجلی حضور خودجوش مردم در صحنه‌های انقلاب به شمار می‌رود، افزود: این حماسه سبب شد تا برای همیشه فتنه به زباله دان تاریخ بپیوندد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی افزود: سردار سلیمانی برای نجات محور مقاومت تلاش و جانفشانی کرد و شهادت و پیوستن به همرزمانش از آرزوهای وی بوده است.

حجت الاسلام پورخاقان با انتقاد از ناکارآمدی دولت قبلی و رخ دادن فتنه بنزینی در کشور اظهار داشت: امیدواریم دولت و مجلس انقلابی طعم خدمت رسانی واقعی را به مردم بچشانند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح بر لزوم حفظ اقتدار نیروهای نظامی و مسلح تاکید کرد و گفت: با هرگونه جرم و خطایی در نیروهای مسلح برخورد خواهد شد.

در این مراسم محمداسماعیل زارعی کیانی به عنوان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران و ابراهیم حجازی دادستان نظامی معرفی شد.

کد خبر 5389031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha