۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۲۱

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

۸۳ هزار مشترک شهری و روستایی همدان آب را رایگان دریافت کردند

۸۳ هزار مشترک شهری و روستایی همدان آب را رایگان دریافت کردند

همدان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از برخورداری ۸۳ هزار و ۲۵۳ مشترک شهری و روستایی از طرح ملی آب امید و رایگان شدن آب بهای آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید هادی حسینی بیدار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس طرح مذکور، مشترکین به چهار دسته کم مصرف، خوش‌مصرف، کم مصرف و بد مصرف تقسیم می‌شوند، عنوان کرد: مطابق این طرح، مشترکینی کم مصرف که تا یک سوم الگوی مصرف را رعایت کنند از تخفیف صددرصدی برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه طرح تشویق اصلاح مصرف و حمایت از مشترکین کم مصرف به منظور ترغیب مشترکین به مدیریت مصرف تهیه شده است اظهار کرد: مطابق مصوبات مذکور چنانچه مصرف مشترکین معادل یک سوم میزان الگوی مصرف آب در استان باشد، مشترک مشمول آب رایگان خواهد شد که البته این نوع از تخفیف شامل سکونت‌گاه‌های غیردائم، باغ‌ویلاها و واحدهای مسکونی خالی از سکنه نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه این طرح از دی ماه سال گذشته به صورت رسمی کلید خورد، بیان کرد: بر همین اساس ۶۴ هزار و ۵۷۳ مشترک شهری و ۱۸ هزار و ۶۸۰ مشترک روستایی از مزایای این طرح (برخورداری از آب رایگان) بهره مند شدند.

حسینی بیدار در نهایت یادآور شد: بر همین اساس در بخش شهری ۹۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و در بخش روستایی ۱۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یعنی در مجموع بالغ بر یک میلیارد و ۷۳ میلیون تومان، تخفیف شامل حال مشترکین شهری و روستایی شده است.

کد خبر 5389050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha