۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۵۱

استاندار همدان مطرح کرد؛

طرح شهید سلیمانی در استان همدان با قوت ادامه یابد

طرح شهید سلیمانی در استان همدان با قوت ادامه یابد

همدان- استاندار همدان گفت: طرح مؤثر شهید سلیمانی به‌طور جدی پیگیری و با قدرت انجام و اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: ترغیب و تشویق مردم توسط مسئولان، برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک در اولویت عموم مردم استان باشد، افزود: طرح مؤثر شهید سلیمانی به‌طور جدی پیگیری و با قوت و قدرت انجام و اجرا شود.

قاسمی فرزاد در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های همدان نیز مطرح کرد: وضعیت رنگ‌بندی کرونایی کبودرآهنگ همچنان زرد و باقی شهرهای استان وضعیت آبی در این راستا دارند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه کمیته آموزش و پرورش در تجهیز مدارس استان به تهویه تلاش کند و گزارش اقدامات انجام شده را نیز به ستاد استانی کرونا ارائه کند، گفت: سهل‌انگاری، عادی‌انگاری و عدم توجه به زدن ماسک، میزان شیوع کرونا در استان را گسترش می‌دهد، بدین سان باید این موارد مدنظر و مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش همت گمارند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه سازمان نوسازی مدارس با جدیت، نصب تهویه در مدارس استان را در دستور کار قرار دهد، گفت: حفظ جان و سلامت دانش‌آموزان استان در اولویت است.

وی تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مردم استان در شرایط کرونا کاهش یافته، تاکید می‌شود که از عادی‌انگاری پرهیز و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مقررات و دستورات طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در استان، به‌طور جدی انجام و اجرا شود، اضافه کرد: مسئولان آموزش و پرورش در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی دانش‌آموزان در مدارس، اهتمام جدی داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با هرگونه تجمع در شرایط کرونایی در سطح شهرها در استان، طبق قانون برخورد شود.

کد خبر 5389183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha