۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس اعلام کرد:

برگزاری بزرگداشت شهید سلیمانی در ۱۲۳۵ کانون فرهنگی مساجد فارس

برگزاری بزرگداشت شهید سلیمانی در ۱۲۳۵ کانون فرهنگی مساجد فارس

شیراز - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از اجرای برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد سردار شهید سلیمانی در یک هزار و ۲۳۵ کانون فرهنگی هنری در مساجد این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین امیدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالگرد سردار شهید سلیمانی در کانون‌های مساجد، گفت: دومین سالگرد شهادت این اسوه مقاومت و همراهان ایشان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف شده که در این راستا برنامه‌های سوگواری و عزاداری در مساجد به همت کانون‌های فرهنگی هنری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیئت‌های مذهبی در حال برگزاری است.

او یادآور شد: این برنامه‌ها در روز ۱۳ دی ماه مصادف با سالروز شهادت شهید سلیمانی به اوج خود می‌رسد و سخنرانی ائمه جماعات با محوریت مقاومت و تبعیت از ولایت فقیه، اهدای ثواب طرح «تلاوت نور»، توزیع کمک‌های مومنانه، برپایی موکب‌های صلواتی و پذیرایی از عزاداران نیز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام امیدی همچنین مردمی بودن و تبعیت از ولایت فقیه را ۲ شاخصه مهم و برجسته شهید سلیمانی دانست و اظهار کرد: شخصیت خستگی ناپذیر، مردمی و بی بدیل شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی باعث شده است که دل‌های بسیاری مجذوب وی شود و به ویژه در بین نوجوانان، جوانان و همه مردم «سردار دل‌ها» نامیده شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس همچنین گفت: در راستای معرفی مکتب سلیمانی؛ برنامه‌های ویژه‌ای برای کودکان، نوجوانان و جوانان اجرا خواهد شد که مسابقات هنری، کتابخوانی و شرکت در پویش‌های ملی با انتشار هشتک‌های مختلف در فضای مجازی در حال برگزاری است.

کد خبر 5389198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha