۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۱

به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی؛

۸۰۰ عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

۸۰۰ عنوان برنامه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

شهرکرد- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۸۰۰ عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمد اکبری با بیان اینکه دهه بصیرت مصادف با میثاق امت با ولایت ارزش‌های اسلامی است، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه در زمینه‌های مختلف، رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و فضای مجازی به منظور گرامی‌داشت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در استان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در راستای ترویج روحیه مردم یاری سردار سلیمانی در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ادامه داد: در دهه بصیرت امسال بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی در شهرستان‌های ده گانه توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مراسم گرامیداشت حاج قاسم در سراسر استان هم زمان با کشور برگزار می‌شود.

سردار اکبری با بیان اینکه پایه‌های مکتب شهید سلیمانی مبتنی بر ولایتمداری است، عنوان کرد: شجاعت و نترسیدن از هیچ چیز غیر از خدا، فروتنی، مردم داری، ایستادگی مقابل ظلم و حمایت از مظلومان و نجات بشریت از شرّ گروهک‌های تکفیری از جمله ویژگی‌های سردار سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه خون حاج قاسم یکبار دیگر اسلام را زنده کرد، افزود: سردار سلیمانی بار دیگر وحدت بین ادیان و اقوام را تقویت کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: مخالفان و منتقدان نظام همه به زیر تابوت حاج قاسم آمدند و بر انتقام خون شهید تأکید کردند.

سردار اکبری با بیان اینکه مکتب حاج قاسم جدا از مکتب اسلام، امام راحل و انقلاب اسلامی نیست، اظهار کرد: حاج قاسم الگویی است که در مکتب اسلام و امام خمینی (ره) درس آموخت و در راه اسلام ایستاگی کرد و در همین راه همچون ائمه اطهار (ع) به شهادت رسید.

کد خبر 5389406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha