۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۰۳

نماینده ولی فقیه در مازندران:

هیئات مذهبی در مسیر ولایت حرکت کنند

 هیئات مذهبی در مسیر ولایت حرکت کنند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه هیئات مذهبی باید در مسیر ولایت حرکت کنند، گفت: روایتگری درستی از فضیلت و مظلومیت اهل بیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر شنبه در مراسم عزاداری هیئات مذهبی ساری به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و همرزمانش را گرامی داشت و سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی را تسلیت گفت و افزود: همه ما وظیفه داریم اهل بیت را تجلیل کنیم زیرا اهل بیت دارای دو ویژگی فضیلت و مظلومیت هستند.

وی با عنوان اینکه باید فضائل اهل بیت را ترویج و مظلومیتشان را جبران کنیم، گفت: باید فضائل اهل بیت را به همه نسل‌ها منتقل کنیم و روایتگری درست داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه قدر هیئات مذهی را باید دانست، گفت: آفت‌های هیئات مذهبی باید اصلاح شود و این هیئات نباید همدیگر را تخریب کنند و یا رقابت ناسالم داشته باشند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه هیئات مذهبی نباید دروغ و بدعت وارد وقایع تاریخی کنند، از راه اندازی کارگروه هیئات مذهبی، جامعه مداحان و وعاظ انقلابی خبر داد و گفت: هیئات مذهبی باید در مسیر ولایت حرکت کنند.

کد خبر 5389585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha