۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۵۳

معاون استاندار بوشهر:

اکیپ‌های امدادی در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر شده است

اکیپ‌های امدادی در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر شده است

بوشهر- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: اکیپ‌های امدادی در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان ظهر یکشنبه در بازدید از وضعیت آبرسانی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان آمادگی لازم در این زمینه ایجاد شد.

وی از استقرار اکیپ‌های امدادی در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بارش‌ها موجب شادمانی مردم استان شده است و این بارندگی‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از اقدام شرکت آب و فاضلاب در رسیدگی به مشکلات قدردانی کرد و گفت: شرکت آبفای استان بوشهر از توانمندی بالایی در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی برخوردار است که مورد تحسین و ستایش قرار دارد.

ایمن سازی انجام شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز اظهار داشت: در محل‌هایی که لازم بود اصول پیشگیری از وقوع حوادث پیش بینی شده، منابع آبی مورد حفاظت قرار گرفته و ایمن سازی لازم انجام شده است.

عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه در شهرستان‌های استان به نیروهای عملیاتی و اتفاقات آماده باش داده و تدابیر لازم اتخاذ شده است افزود: در صورت بروز حادثه، تیم‌های عملیاتی و اتفاقات آبفا شهرستان‌های استان برای رفع مشکلات سریع اقدام می‌کنند.

وی افزود: پیش از آغاز بارش باران با اطلاع از هشدارهای هواشناسی در روزهای قبل مبنی بر بارش‌های سنگین باران در استان از جمله شهرستان‌های جنوبی این استان به همه تیم‌های عملیاتی و اتفاقات این شرکت آماده باش داده شده است.

کد خبر 5390191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha