۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

۱۲ هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

۱۲ هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد- فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به شانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان، گفت: در این مرحله ۱۲ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه شانزدهمین مرحله کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی ۱۲ هزار بسته معیشتی تهیه و در شهرستان‌های ده گانه توزیع شد.

وی ارزش این بسته‌ها راحدود شش میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: هر بسته شامل برنج، مرغ، روغن، عدس، لپه، لوبیا، ماکارونی و رب گوجه است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قرارگاه کمک مؤمنانه به فرمان مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تشکیل شده است، تصریح کرد: از ابتدای همه گیری کرونا تا کنون در این استان بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان کمک جمع آوری و در بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان در شهرستان‌های مختلف توزیع شده است.

سردار اکبری با بیان اینکه اینکه این کمک‌ها در قالب بسته معیشتی، بهداشتی و جهیزیه جمع آوری و توزیع شده است، افزود: طرح کمک‌های مومنانه تا ریشه کن شدن کرونا ادامه دارد.

وی به مراسم بزرگداشت حاج قاسم اشاره کرد و گفت: این مراسم روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی تجلی مکتب عاشورایی است، عنوان کرد: تبیین این مکتب در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 5390252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha