۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱

رئیس اداره بنیاد شهید رامیان:

سردار سلیمانی فرهنگ اسلامی را در جهان منتشر کرد

سردار سلیمانی فرهنگ اسلامی را در جهان منتشر کرد

گرگان - رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامیان گفت: سردار سلیمانی یک شخصیت جهانی بود که اسلام و فرهنگ اسلامی را در جهان منتشر کرد.

حجت الاسلام حاج قاسم دنکوب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سردار سلیمانی یک شخصیت جهانی بود که اسلام و فرهنگ اسلامی را در جهان منتشر کرد.

وی با بیان اینکه اخلاص، تدین، مردم داری و صفای وجود سردار دلها موجب شده تا وی جایگاه ویژه ای در قلب مردم داشته باشد، افزود: دشمنان اسلام تصور کردند که با به شهادت رساندن حاج قاسم راه او بسته خواهد شد اما آنها اشتباه بزرگی مرتکب شدند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامیان ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، سردار سلیمانی خود یک شخصیت بود اما پس شهادت ایشان اکنون مکتب حاج قاسم ساخته شده و همه مردم ایران حاج قاسم هستند.

دنکوب همچنین تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز سردار سلیمانی ارادت و احترام وی به ولایت فقیه بود که ما به عنوان کسانی که در مکتب حاج قاسم هستیم باید پیرو ایشان باشیم و احترام به ولایتمداری را از یاد نبریم.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان یک فرزند شهید همیشه از ارادتی ویژه ای که سردار دل ها به خانواده ایثارگران و شهدا داشته اند لذت برده و هرگز آن جمله ایشان را که فرموده بودند: «دلم می خواهد جنازه من را فرزندان شهدا بر دوش حمل کنند» هرگز فراموش نمی کنم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامیان در انتها گفت: همه مردم و مسئولان باید همواره پاسدار امامت و ولایت باشند تا مبادا شرمنده حاج قاسم شوند.

کد خبر 5390280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha