۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۵۳

مقام دفاعی و امنیت ملی اوکراین:

هیچ خطری از جانب مرزهای اوکراین با روسیه وجود ندارد

هیچ خطری از جانب مرزهای اوکراین با روسیه وجود ندارد

دبیر شورای دفاعی و امنیت ملی اوکراین که نهادی مشاور برای رییس جمهور این کشور تلقی می شود، امروز در سخنانی اذعان کرد: هیچ خطری از جانب مرزهای اوکراین با روسیه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «اولکسی دَنلیوف» (Oleksiy Danilov) دبیر شورای دفاعی و امنیت ملی اوکراین که نهادی مشاور برای رییس جمهور این کشور تلقی می شود، امروز یکشنبه اذعان کرد که شواهدی از استقرار نیروهای نظامی روسیه در مرز با اوکراین وجود ندارد.

دبیر شورای دفاعی و امنیت ملی اوکراین در این خصوص ادامه داد: امروز ما شاهد هیچ خطری از جانب آنچه در مرزهایمان رخ می دهد، نیستیم. اگر منظور تجمع گسترده (نظامیان روسیه) باشد که رسانه‌های خارجی بر آن اصرار دارند، باید بگویم که اصلاً شاهد چنین چیزی نیستیم.

«اولکسی دَنلیوف» ادامه داد: ما در حال پایش همه‌ چیز هستیم و از هر اتفاقی که رخ می‌ دهد نیز مطلعیم. امروزه ما تهدید خشونت عریان از سوی روسیه را شاهد نیستیم. در مورد چیزی که ممکن است فردا روی دهد، فردا حرف می زنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، کی یف و شرکای غربی آن ادعا می کنند که مسکو در حال برنامه ریزی برای حمله به اوکراین است!

مسکو بارها این اتهامات را رد کرده و گفته است که با توجه به افزایش فعالیت نظامی ناتو نزدیک مرزهای روسیه، اقداماتش کاملاً دفاعی بوده و تاکید کرده که این حق را دارد تا نیروهای نظامی خود را در قلمرو این کشور و در راستای منافع امنیت ملی خود جابجا کند.

کد خبر 5390458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha