۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸

فرماندار میامی:

۲۰میلیارد تومان اعتبار برای پروژه فاضلاب کالپوش در نظر گرفته شد

۲۰میلیارد تومان اعتبار برای پروژه فاضلاب کالپوش در نظر گرفته شد

میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی کالپوش در نظر گرفته شده است، گفت: این اعتبارات برای فاضلاب شهرک جدید التاسیس اختصاص می‌یابد.

احمد ملایری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نشست بررسی مشکلات خانه‌های دچار رانش شده کالپوش با حضور مقامات استانداری سمنان بیان کرد: در این نشست مقرر شد تا پیگیری‌های جدی تری در زمینه تکمیل شهرک جدید حسین آباد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بر اثر رانش زمین، خساراتی به اماکن عمومی، جاده‌ها و راه‌ها، تأسیسات و خانه‌های مردم وارد شد، افزود: اعتبارات خوبی برای تکمیل ۱۰۰ واحد ساختمان در حال احداث در شهرک جدیدالتاسیس روستا در فاز اول، با حضور معاون توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری اختصاص یافت.

فرماندار میامی با بیان اینکه اقدامات در دستور کار قرار دارد تا ساکنان مناطق قرمز روستا را در شهرک جدید استقرار دهیم، بیان کرد: در خصوص آماده سازی زیرساخت‌های شهرک جدیدالتاسیس روستا نیاز است تا با یک نگاه ویژه، با قید فوریت به سرانجام برسد.

ملایری با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار متشکل از بخشی از محل منابع استانی با قول مساعدت استاندار و بخشی با قول مساعد نماینده شاهرود و میامی در مجلس در خصوص بحث فاضلاب شهرک جدیدالتاسیس اختصاص یابد، تاکید کرد: امیدواریم به زودی بتوانیم شاهد تکمیل پروژه‌ها در کالپوش باشیم.

به گزارش مهر، سه سال است که رانش زمین در کالپوش خانه‌های مردم را خراب کرده اما هنوز مسئولان دولتی نتوانسته‌اند خانه‌های جدید را به مردم به صورت کامل تحویل دهند.

کد خبر 5390894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha