۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶

مدیرعامل شرکت گاز لرستان مطرح کرد؛

وعده گاز رسانی به ۵ شهرک صنعتی لرستان تا خرداد ماه ۱۴۰۱

وعده گاز رسانی به ۵ شهرک صنعتی لرستان تا خرداد ماه ۱۴۰۱

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت گاز لرستان از گاز رسانی به پنج شهرک صنعتی این استان تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کرم گودرزی امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها از بهره مندی ۲۹۱ واحد صنعتی، تولیدی و تجاری لرستان از نعمت گاز طبیعی در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در زمینه توسعه گازرسانی به صنایع و شهرک‌های صنعتی استان، گفت: توسعه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت‌های شرکت گاز استان لرستان است که بر همین اساس تاکنون گازرسانی به بیش از سه هزار واحد صنعتی، تولیدی و تجاری در سطح استان انجام شده است و امیدواریم بستر لازم برای گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی دیگر نیز تا پایان سال فراهم شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: از مجموع ۱۹ شهرک صنعتی استان، در حال حاضر ۱۴ شهرک با ظرفیت ۱۲۰ هزار متر مکعب در ساعت از نعمت گاز برخوردار هستند و پنج شهرک صنعتی باقی مانده تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ گازرسانی خواهند شد.

گودرزی گفت: فراهم سازی بسترهای لازم برای گازرسانی به تمامی صنایع و واحدهای تولیدی استان و تحویل حداکثری گاز به آنها علاوه بر کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف سوخت مایع نقطه عطفی در شکوفایی اقتصادی و بستر مناسب برای افزایش تولید و سرمایه به وجود خواهد آورد.

کد خبر 5391057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha