۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی:

شهید سلیمانی یک الگو در همه ابعاد است/ ۱۳ دی فراموش نخواهد شد

شهید سلیمانی یک الگو در همه ابعاد است/ ۱۳ دی فراموش نخواهد شد

بجنورد- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی شهید سلیمانی را یک الگو دانست و گفت: زندگی ایشان دارای درس‌هایی است که باید از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین زحمتکش صبح دو شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی یک الگو است که در همه ابعاد می‌توان از ایشان استفاده کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: اگر به کلیدواژه‌هایی که رهبر انقلاب در توصیف سردار سلیمانی استفاده کرده، نگاهی بیندازیم، جایگاه این شهید را بهتر درک خواهیم کرد.

وی در ادامه روز شهادت سردار دل‌ها را یک یوم الله دانست و افزود: این روز که نشان از جنایت وحشیانه آمریکا و مظلومیت سردار بود نباید به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام زحمتکش بیان کرد: سردار سلیمانی دارای ارزش‌های دینی و معنوی بالایی بود و ۴۰ سال با دوری از تجمل‌گرایی باهدف خدمت به خلق در راستای اهداف والای اسلام تلاش کرد.

وی در انتها گفت: ایامی همچون ۲۲ بهمت، ۹ دی، ۱۳ آبان و ۱۳ دی به هم متصل بوده و هر کدام محتوایی منحصر به فرد دارد که باید همه موارد را زنده نگه داریم.

کد خبر 5391059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha