۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳

فرمانده سپاه گلستان:

دشمنان هرگز نمی توانند تفکر حاج قاسم را از بین ببرند

دشمنان هرگز نمی توانند تفکر حاج قاسم را از بین ببرند

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: دشمنان هرگز نمی‌توانند تفکر حاج قاسم را از بین ببرند، تفکر این شهید بزرگ در حال انتشار بوده و این نتیجه کارکردن برای خدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملک شاهکویی ظهر دوشنبه در همایش علمداران بصیرت شهرستان گرگان اظهار کرد: ولایتمداری ویژگی اصلی شهید سلیمانی بود و سردار اطاعت بی چون چرا از رهبر معظم انقلاب داشتند و آنچنان رابطه نزدیکی با ایشان داشتند که با اشاره دست رهبر منظورش را درک می‌کردند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: حاج قاسم بیش از هر چیزی به مردم اهمیت می‌دادند، به سراغ آوارگان سوری می‌رفتند و از تک تک مردم دلجویی و به آنها رسیدگی می‌کردند.

ملک شاهکویی اضافه کرد: اگر رهبر معظم انقلاب به حاج قاسم دستور حمایت از مظلومان منطقه را می‌دهد و او می‌تواند به بهترین نحو به مأموریت خود عمل کند فقط به پشتوانه مردم است و ما خود را مدیون این مردم می‌دانیم.

وی تصریح کرد در طول تاریخ اگر امیرالمومنین (ع) خانه نشین و امام حسین (ع) به شهادت رسید تنها به دلیل نبود مردم در صحنه و حمایت از ولایت بود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب بود گفت: حاج قاسم نه تنها در جبهه مقاومت بلکه در همه ابعاد فرهنگی سیاسی اقتصادی دارای اندیشه و مرد میدان بود.

وی دلیل موفقیت شهید سلیمانی در طول عمر با برکتش را اخلاص ایشان دانست و اضافه کرد: همه ما می‌توانیم همانند حاج قاسم باشیم به شرط آنکه در هر کاری فقط رضای خدا را مد نظر داشته باشیم و در حد خود خادم مردم باشیم.

ملک شاهکویی تاکید کرد: دشمنان هرگز نمی‌توانند تفکر حاج قاسم را از بین ببرند و تفکر این شهید بزرگ در حال انتشار است و این نتیجه کار کردن برای خدا است.

کد خبر 5391103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha