۱۳ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۳۶

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خبر داد:

کمک بیش از ۲۶۰میلیارد تومانی مردم قزوین در رزمایش‌های کمک مومنانه

کمک بیش از ۲۶۰میلیارد تومانی مردم قزوین در رزمایش‌های کمک مومنانه

قزوین - فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از کمک بیش از ۲۶۰ میلیارد تومانی مردم قزوین در رزمایش‌های کمک مومنانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی در هجدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان آبیک که در حوزه مقاومت بسیج ثارالله علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: مردم مؤمن و خیر استان قزوین تا به امروز بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان در نهضت کمک مومنانه به سپاه و بسیج اعتماد و کمک کردند که ثبت و ضبط شده و به دست مردم عزیز رسانده شده است.

وی افزود: در بسیاری از جاها اطلاع دارم که هم‌دانشگاهی‌ها، خانوادگی و غیره هم در قالب کمک مومنانه کمک‌های زیادی ار جمع‌آوری و به دست نیازمندان رسانده‌اند که اگر این کمک‌ها را هم حساب کنیم، کمک مردم قزوین سه برابر عدد مذکور می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: عده‌ای نامردانه عنوان می‌کنند که مردم از انقلاب گریزان شده‌اند و از مبانی دینی فاصله گرفته‌اند این در حالی است که در زمان رزمایش کمک مومنانه مردم به سپاه و بسیج اعتماد کردند و با کمک‌های خود، دست نیازمندان را گرفتند که هیچ منتی بر مردم و خیران نمی‌گذاریم.

رفیعی‌آتانی اضافه کرد: با یک اشاره مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی مواسات، نهضت کمک مومنانه به نحو احسن شکل و اجرایی شد که باید گفت ادامه عاشورا هستیم و به شناخته شدن به نام امام علی علیه السلام و امام حسین علیه اسلام مفتخر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا که مدعی نجات جان مردم است، ۵۰ میلیون گرسنه و کارتن‌خواب دارد.

این مسئول نظامی بیان کرد: اینکه به نیازمندان محروم بگوییم را قبول ندارم چرا که فرشته و ولی نعمت ما هستند و فرصت بندگی و توجه به خدای متعال را برای ما فراهم کرده‌اند.

اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان

سرهنگ مهدی صادق‌پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در این مراسم گفت: به مناسبت دهه بصیرت ۱۰۰۰ بسته معیشتی پیش‌بینی شده که ۳۱۳ بسته بین نیازمندان بخش بشاریات توزیع شده و امروز ۲۰۰ بسته معیشتی تهیه و با حفظ کرامت، به نیازمندان شناسایی شده اهدا شد.

وی افزود: هجدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان آبیک به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیران و اقشار به اجرا درآمده است.

این مسئول ادامه داد: کمک به نیازمندان از سوی شهید سلیمانی زبانزد است که در بحبوحه جنگ تحمیلی هم، نیازمندان را فراموش نکرد که برگرفته از مکتب فاطمی و حسینی بود.

کد خبر 5391648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha