۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

حاج قاسم سلیمانی دنیا را از شرارت داعش نجات داد

حاج قاسم سلیمانی دنیا را از شرارت داعش نجات داد

یاسوج- نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس جلوی شرارت داعش ایستاد و دنیا را از وجود داعش نجات داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نصیر حسینی، ظهر سه شنبه در مراسم دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در یاسوج افزود: داعش ناامنی‌های بسیار ایجاد کرد و جان بسیاری از انسان‌ها را گرفت و شرافت انسانی را لگد مال کرده بود و با تشکیل حکومت، قبور انبیای الهی را نابود کرد و باعث فتنه بزرگی شد.

وی با بیان اینکه اگر شهید سردار سلیمانی و شهدا نبودند، ناموس ملت‌های مسلمان پایمال می‌شد، گفت: یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس و شهید سلیمانی نباید فراموش شود زیرا اگر آنها نبودند ناموس ملت ایران لگدمال می‌شد همانند آنچه که داعش در کشورهای منطقه ایجاد کرد.

حسینی افزود: در دوران دفاع مقدس صدام درصدد تجاوز به ایران بود و هر کجا دست آنها نمی‌رسید موشک و بمب‌های شیمیایی بر شهرها و جبهه‌ها می‌ریختند و اعمال صدام باعث خوشحالی غرب و دشمنان می‌شد.

وی با بیان اینکه امروز اگر کوتاه بیاییم آنها این جنایات را تکرار خواهند کرد، گفت: غربی‌ها به ایجاد داعش اعتراف کردند و داعش نوامیس مسلمانان را خرید و فروش می‌کرد و غرب در این شرایط نقشه خود را پیاده می‌کرد و اگر داعش پیروز می‌شد، مرحله بعد دستیابی به بغداد توسط داعش بود که توسط سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی سقوط کرد.

کد خبر 5392273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha