نجیب میقاتی در دیدار با فرمانده ارتش لبنان:

از اقدامات ارتش برای حفظ امنیت و ثبات لبنان حمایت می کنیم

از اقدامات ارتش برای حفظ امنیت و ثبات لبنان حمایت می کنیم

نخست وزیر لبنان ضمن قدردانی از همکاری ارتش با سایر نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت و ثبات این کشور، بر حمایت از اقدامات ارتش و کمک به آن تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری النشره، «نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان در دیدار با فرمانده ارتش این کشور گفت: استقامت ارتش در انجام مأموریت برای حفظ امنیت، ثبات و صلح در لبنان با وجود شرایط سخت مالی و اجتماعی این نهاد نظامی، الگویی برای همه لبنانی‌ها محسوب می‌شود. این رویکرد ارتش ثابت می‌کند وابستگی ملی نزد نیروهای ارتش یک اصل است و تعهد به این اصل، خیر و خوبی را برای لبنان با وجود سختی‌ها و مشکلات تضمین خواهد کرد.

نجیب میقاتی این اظهارات را در دیدار با «جوزف میشل عون» در رأس یک هیئت شورای فرماندهی دفاعی در مقر نخست وزیری لبنان مطرح کرد و افزود: دست به دست ارتش می‌دهیم و از اقدامات آن حمایت می‌کنیم و ما از هیچ تلاشی برای کمک به نیروهای ارتش در راستای عبور از این مرحله سخت فرو گذار نمی‌کنیم و این، اصلی اساسی برای دفاع از لبنان و ملت آن و محافظت از وطن در مقابل خطرات است.

نخست وزیر لبنان ادامه داد: ارتش اولین سنگر دفاعی لبنان و نخستین نهادی است که ادغام واقعی بین همه اقشار ملت لبنانی در آن تبلور یافته است. ارتش، حامی وطن است و این فقط شعار ما در مناسبات ملی نیست بلکه حمایت ارتش از وطن، یک اقدام ایمانی است که هر روز با فداکاری‌ها و شجاعت سربازان و افسران ارتش و حکمت فرماندهی ارتش عینیت می‌یابد.

میقاتی در این دیدار همچنین از همکاری مستحکم بین ارتش و سایر نیروهای امنیتی که نتیجه آن حفظ امنیت و ثبات لبنان است، قدردانی کرد.

نخست وزیر لبنان همچنین در دفتر خود با «مروان عبود» استاندار و «جمال عیتانی» شهردار بیروت دیدار و درباره مسائل عمومی و خدماتی این شهر بحث و تبادل نظر کرد.

کد خبر 5392275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha