۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۵۳

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی:

مردم با مشارکت خود حجت را تمام کرده‌اند/ نوبت خدمت مسئولان است

مردم با مشارکت خود حجت را تمام کرده‌اند/ نوبت خدمت مسئولان است

بجنورد- سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی گفت: مردم با مشارکت حداکثری خود در تمام صحنه‌ها حجت را تمام کرده‌اند لذا در حال حاضر مسئولان باید با نگاه جهادی مشکلات را حل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله حسین پور عصر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بجنورد که در سالن جلسات این محل برگزار شد، اظهار کرد: خروجی تغییرات مدیریتی خدمتگزاری به تمام مردم غیور و دین دار و فعال در تمام صحنه‌ها باشد.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: اجر و پاداش مسئولان اجرایی در راستای جاری کردن لبخند مردم و با نیت الهی و خدمت خالصانه هرگز پنهان نمی‌ماند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید منشأ خدمات مضاعف باشند، تصریح کرد: مردم با مشارکت حداکثری خود در تمام صحنه‌ها حجت را تمام کرده‌اند لذا در حال حاضر مسئولان باید با نگاه جهادی، ارزشی و انقلابی خود این رسالت را به اتمام برسانند.

حسین پور، فرمانداران را موتور حرکت و سنگ صبور شهرستان‌ها دانست و گفت: باید در جهت تقویت هندسه نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: موفق کسی است بتواند در مدت اندک مدیریتی خود خدمتگزار صادق برای مردم باشد.

گفتنی است در این آئین از زحمات غلامرضا عوض زاده تقدیر و محمد باقر باقر پور به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بجنورد معرفی شد.

کد خبر 5392446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha