۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۵

معاون فرماندار بوشهر:

روستاهای بوشهر به موتور حرکت اقتصادی تبدیل می‌شوند

روستاهای بوشهر به موتور حرکت اقتصادی تبدیل می‌شوند

بوشهر- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر گفت: روستاهای بوشهر به موتور حرکت اقتصادی تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شیرافکن صبح چهارشنبه در آئین افتتاح واحد بسته بندی محصولات کشاورزی در روستای هلیله اظهار داشت: حرکت به سوی روستاهای تولید محور در شرایط امروز جامعه یک ضرورت انکار ناپذیر است.

وی اضافه کرد: باید توانمند سازی خانوارهای روستایی به سمت بهبود و ارتقا وضعیت معیشتی با هدف تولید ارزش، تولید ثروت و رونق اقتصادی گام بر داریم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر ادامه داد: با تحولات در حوزه اقتصاد دیجیتال و نسل پنجم فن آوری می‌توانیم از ظرفیت‌های ارزشمند و مغفول روستاها در ارتقای ضریب بهره وری ملی استفاده کنیم.

وی گفت: امروز با تحولات فنآوری‌های نوین و نقش آن در کاهش هزینه‌های تولید و وجود مواد اولیه و محصولات در دسترس در روستاها می‌توانیم روستاها را به موتور حرکت اقتصادی کشور تبدیل کنیم.

شیرافکن بیان کرد: با این حرکت شاهد مهاجرت معکوس به روستاها، کاهش حاشیه نشینی در شهرها و همچنین ارتقا استانداردهای زندگی روستایی خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی و انسانی موجود در روستاهای شهرستان بوشهر از اولویت‌های فرمانداری بوشهر با هدف کاهش بیکاری و افزایش نرخ مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی می‌باشد.

کد خبر 5393054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha