۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۰۵

خضریان در تشریح جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مطرح کرد؛

توافق برای احقاق حقوق دانشجویان پزشکی دعوت به آزمون مجدد

توافق برای احقاق حقوق دانشجویان پزشکی دعوت به آزمون مجدد

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: کمیسیون متبوعش در خصوص پیگیری و احقاق حق دانشجویان فراخوان شده به آزمون مجدد با سازمان سنجش توافق کرد و مقرر شد براساس قانون با این افراد رفتار شود.

خبرگزاری مهر- گروه سیاست- معصومه مهری؛ علی خضریان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه امروز (چهارشنبه، ۱۵ دی ماه) کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه با حضور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.

وی بیان کرد: این جلسه به دنبال رسیدگی به شکایات واصله از سوی تعداد زیادی از دانشجویان در اعتراض به برگزاری آزمون مجدد به دلیل شک و شبه در صلاحیت علمی، ابهام در نمره قبولی و عدم تطابق سوابق تحصیلی داوطلبان و در نتیجه تردید در رتبه اکتسابی تشکیل و توضیحات ریاست جدید سازمان سنجش و کارشناسان استماع شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد ضمن بررسی پرونده تمامی افراد فراخوان شده جهت آزمون سازمان سنجش، نسبت به حل مشکل و احقاق حقوق دانشجویان براساس مستندات و عدله ارائه شده عمل کرده و ملاک را تنها قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری مصوب سال ۱۳۸۴ قرار دهند.

کد خبر 5393190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha