عضو دفتر سیاسی «عصائب اهل الحق»:

همه گزینه‌ها برای مقابله با اشغالگران در دسترس مقاومت عراق است

همه گزینه‌ها برای مقابله با اشغالگران در دسترس مقاومت عراق است

عضو دفتر سیاسی جنبش «عصائب اهل الحق» عراق در سخنانی تأکید کرد: همه گزینه‌ها برای مقابله با اشغالگران آمریکایی در دسترس مقاومت عراق است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «احمد عبدالحسین» عضو دفتر سیاسی جنبش «عصائب اهل الحق» عراق سخنانی را در خصوص موضع دولت بغداد مبنی بر خروج نیروهای رزمی آمریکا از این کشور، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق در این باره گفت: عقب نشینی آمریکایی‌ها از این کشور چیزی جز یک دروغ بزرگ و نمایشی مضحک نیست. همه چیز درباره عقب‌نشینی آمریکایی‌ها از عراق مبهم است.

عبدالحسین در ادامه اظهاراتش در این زمینه یادآور شد: دولت بغداد با مطرح کردن عقب نشینی نیروهای نظامی آمریکا از عراق به دنبال پنهان کردن واقعیت از مردم است. تمامی گزینه‌ها برای مقابله با تداوم اشغالگری آمریکایی‌ها در عراق، در درسترس گروه‌های مقاومت است.

وی عنوان کرد: گروه‌های مقاومت اسلامی عراق در برابر خصومت ورزی های اشغالگران منفور آمریکایی در خاک خود سکوت نخواهند کرد. پیشتر «کاظم الفرطوسی» سخنگوی گروه مقاومت «کتائب سید الشهدا» عراق در سخنانی گفته بود: تلاش‌هایی که در عرصه دیپلماتیک انجام شد، خروج نظامیان آمریکایی از خاک عراق را به دنبال نداشت.

سخنگوی کتائب سید الشهدا افزود: ما با نیروهای بیگانه از جمله نیروهای آمریکایی در خاک عراق مبارزه می‌کنیم. جنگ آتی علیه آمریکا فراگیر و علنی خواهد بود. اخیراً نیز کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق بیانیه‌ای را در خصوص خروج نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا از خاک این کشور منتشر کرد.

در بیانیه کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق اعلام شد: ما با جدیت تحرکات اشغالگران آمریکایی در خاک عراق را زیر نظر داریم. متأسفانه هیچ نشانه‌ای مبنی بر خروج آمریکا از خاک عراق مشاهده نکرده‌ایم.

کد خبر 5393439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha