۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱

امام جمعه موقت شهرکرد:

حاج قاسم باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شود

حاج قاسم باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شود

شهرکرد- امام جمعه موقت شهرکرد گفت: حاج قاسم باید به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی شود و این قشر باید سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: حیا و عفت حضرت زهرا (س) بسیار روشن و واضح است و از ویژگی‌های بارز و شاخص این بانوی بزرگ است.

وی با بیان اینکه حیا و عفت را خداوند در نهاد انسان‌ها به ودیعه گذاشته شده است، عنوان کرد: این مسئله اکتسابی نیست و اگر حیا و عفت به مسیر درست هدایت شود می‌تواند در کنار عقل، انسان را از همه بدی‌ها و کج‌روی‌ها حفظ و تربیت کند و به شاهراه سعادت برساند.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: اگر کسی در خارج از محدوده دین و دیانت به دنیا بیاید هم با وجود عقل و حیا قسمت مهمی از راه را طی می‌کند و اگر این مهم با عقل و حیا همراه شود سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شخصیت بزرگ حاج قاسم، اظهار کرد: ایشان شخصیتی بزرگ هستند که وقتی به خدمات و زندگی ایشان نگاه می‌کنیم به اینکه افتخار انقلاب و کشور بودند پی می‌بریم.

وی اظهار کرد: در سنجش افراد برجسته ابعاد مختلف در نظر گرفته می‌شود که ایشان از هر لحاظ سرآمد بودند و می‌بایست به عنوان الگوی نسل جوان معرفی شود.

حجت‌الاسلام فاطمی عنوان کرد: حاج قاسم باید به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی شود و این قشر باید سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: حاج قاسم در مبارزه با داعش خدمات شایانی داشت.

وی با اشاره به اهانت به تندیس سردار سلیمانی، گفت: شیعیان اینگونه اهانت‌ها را بسیار دیده‌اند همانطور که ۱۷ بار قبر مطهر امام حسین (ع) و امام هادی (ع) را تخریب کردند ولی شیعیان آن را مجدد ساختند.

کد خبر 5394113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha