۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵

امام جمعه موقت ورامین:

دشمن در پی ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است

دشمن در پی ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمن با توجه مشکلات اقتصادی موجود سعی دارد، تا در فضای مجازی بین مردم ایجاد یاس و ناامیدی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: آنچه سردار شهید سلیمانی را برای همیشه ماندگار می‌کند، عدم دلدادگی به دنیا است، این شهید هرگز دل در گرو دنیا نداشت.

وی سردار سلیمانی را «مرد همیشگی میدان» دانست و افزود: تمام آزادیخواهان جهان و آزادمردان جهان در سالگرد شهادت این بزرگ مرد میدان محزون بودند و شاهد بودیم، که چطور منطقه ما و حتی خارج از این منطقه مراسم متعددی برای بزرگداشت این شهید برگزار شد.

امام جمعه موقت ورامین مشکلات اقتصادی و معیشتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمن با توجه مشکلات اقتصادی موجود سعی دارد، تا در فضای مجازی بین مردم ایجاد یاس و ناامیدی کند، اما درست است، که ما مشکلاتی داریم، ولی باید نسبت به دسیسه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

وی ضمن تاکید بر حل مشکلات موجود با استفاده از توان داخلی گفت: نباید فکر کنیم، تکیه بر ابرقدرت‌ها سبب حل مشکلات ما می‌شود، خیر، راه علاج مشکلات اقتصادی فقط و فقط اقتصاد مقاومتی است.

کد خبر 5394116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha