۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲

امام جمعه اسلام آبادغرب:

فاطمیه هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است

فاطمیه هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: فاطمیه در یک جمله هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است و باید هر چه می‌توانیم در راستای حفظ و بازشناسی این هویت تلاش کرده و کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: فاطمیه در یک جمله هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است و باید هر چه می‌توانیم در راستای حفظ و بازشناسی این هویت تلاش کرده و کوشا باشیم.

وی با اشاره به مطالبه رهبری مبنی بر توجه بر جهاد تبیین، افزود: ما باید روایات واقعی را در اختیار مردم قرار دهیم تا دیگران نتوانند از این خلأ استفاده کرده و بیان خود را در قالب حقیقت به مردم ارائه دهند و در ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی هستیم که جریان تحریف در این موارد هم به چشم می‌خورد.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب در تلاش‌اند تا علاقه مردمی و تشییع میلیونی حاج قاسم و یارانش را زیر سوال برده تا شیرینی اثرات مثبت این حماسه را به کام مردم و انقلاب اسلامی تلخ کنند.

موسوی با اشاره به حماسه مردم در تشییع حاج قاسم سلیمانی و حضور در انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم ایران در شهرهایی که مراسم تشییع و یا بزرگداشت برای حاج قاسم گرفته شد را همه جهان دیدند و تصاویر به ثبت رسید و این حماسه قابل تحریف نیست، اما دیگر شبهه‌ای که دشمنان به آن دامن می‌زنند حضور مردم در انتخابات است و مردم در این آزمون نیز با همه مشکلات اعم از شیوع بیماری کرونا، بی‌عرضگی مسئولین و کوچک شدن سفره‌ها به نسبت سایر کشورهای جهان حضور خوبی داشتند.

امام جمعه اسلام آبادغرب ضمن تشکر از دولت سیزدهم برای انتخاب استاندار کرمانشاه، گفت:: خدا را شکر بعد از چند ماه عزیزی از فرزندان استان کرمانشاه به عنوان استاندار این استان انتخاب شد، ضمن تبریک به ایشان آرزوی توفیق خدمت برای برادرمان را دارم.

موسوی با اعلام حمایت از استاندار جدید استان کرمانشاه برای مقابله با رانت و لابی گری، گفت: استاندار کرمانشاه نیازمند یک تیم مشورتی و نظرخواهی در یک چهارچوب معین و مشخص است و لابی‌گری‌ها و رایزنی‌های شبانه روزی در انتخاب مدیران کل، فرمانداران و بخشداران را باید حذف کند.

کد خبر 5394208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha