۱۷ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۵۰

بخشدار ویژه خارگ:

فضای تعامل و وحدت در خارگ مسیر توسعه این جزیره را هموار کرده است

فضای تعامل و وحدت در خارگ مسیر توسعه این جزیره را هموار کرده است

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: فضای تعامل و وحدت در خارگ مسیر توسعه این جزیره را هموار کرده است و از این وحدت باید پاسداری و مراقبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر جمعه در مراسم اختتامیه دومین هفته فرهنگی و روز خارگ اظهار داشت: جایگاه جزیره خارگ در الگو سازی فرهنگ ملی و قانون مداری در سطح کشور، جایگاه والا است، روز خارگ باید روز تنویر افکار و اذهان عمومی باشد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: داشتن یک روز با نام روز خارگ فرصت خوبی برای اجرای برنامه‌های متنوع در این جزیره است، این رویداد ضمن معرفی جزیره مقاوم خارگ در قالب الگویی تحسین برانگیز و شهری ایده آل، تأثیر بسزایی بر همدلی و همراهی ساکنان برای حفظ داشته‌های ارزشمند تاریخ غنی خارگ خواهد داشت.

وی تصریح کرد: خارگ تجسم همه خوبی‌ها و انسجام مثال زدنی میان اهل سنت و اهل تشیع است و باید این رویداد مهم تبدیل به روز عشق، وفاداری، محبت و مهر شود، وحدت مثال زدنی بین بومیان، ساکنان و مذاهب جزیره وجود دارد، فضای تعامل و وحدت در خارگ مسیر توسعه این جزیره را هموار کرده است و از این وحدت باید پاسداری و مراقبت کرد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: رسالت مهم اصحاب رسانه را آگاهی بخشی به عموم جامعه و حرکت‌های عالمانه، عاقلانه، نشاط بخش، امید آفرین و حق جویانه میدان و از تمام کسانی که در مسیر توسعه و پیشرفت این جزیره نقش آفرینی کردند در این رویداد بزرگ تجلیل و قدردانی می‌کنم.

وی یادآور شد: جزیره خارگ نماد حکمرانی مثبت مردمی است، تسهیل سرمایه گذاری تضمین کننده آینده روشن سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در این جزیره است.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ گفت: این برنامه‌ها حاصل هم‌اندیشی با نهادها و صنوف مردم، مجموعه‌ی دانشگاهیان، بومیان و فعالان اقتصادی مختلف است.

وی گفت: شهر ایده آل ما باید دارای محیط زیست بی نظیر، هوای پاک، شهروندان قانونمند، امنیت مثال زدنی و معماری و شهر سازی مثال زدنی برای سرزمین عزیزمان ایران باشد.

کد خبر 5394253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha