۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱

۲ مدرسه خیر ساز در شهرستان لامرد به بهره برداری رسید

۲ مدرسه خیر ساز در شهرستان لامرد به بهره برداری رسید

لامرد -۲ مدرسه خیر ساز در شهر لامرد و روستای لشکان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیرستان دخترانه خیرساز «برادران بدیعی» با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ متر مربع در شهر لامرد افتتاح شد.

این مدرسه خیرساز که توسط «حاج قاسم و حاج سلیمان بدیعی» طی دوسال و در دو طبقه ساخته شده، شامل ۱۴ کلاس درس، بخش اداری ومدیریت، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه، و اتاق بهداشت می باشد.

همچنین مدرسه خیرساز شهید حیدری نیز در روستای لشکان شهرستان لامرد یکی دیگر از مدارسی بود که امروز توسط مسئولین افتتاح شد.

احمد انصاری رئیس اداره اموزش و پرورش لامرد در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: مدرسه شهید حیدری لشکان یک مدرسه ای است که جز طرح توسعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این سه کلاس با زیربنای ۱۰۰ متری ساخته شده است تصریح کرد: این مدرسه خیرساز با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال و در قالب طرح توسعه، و ساخت سه کلاس می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش لامرد افزود: ۳میلیارد ریال آن را خیر محترم اقای طاهری و ۱ میلیارد ریال آن را دهیاری، و اهالی روستای لشکان هزینه کرده اند.

انصاری ضمن تشکر و قدردانی از همه خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: پیشینه خیرین لامردی در ساخت و ساز بناهای خیر ازجمله مدرسه و مکان های آموزشی ستودنیست.

کد خبر 5394849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رقیه صفری IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      0 0
      افرین ودست مریزاد به چنین خیران نیکو کار که کار خداپسندانه ای رابه اتمام رساندند.وموجب خوشحالی وفراهم نمودن تحصیل بچه های ایران سربلند را فراهم کردند وسپاس از خبر گزاری مهر که پخش کننده این خبر خوب بودند