۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

میزان درآمد ناخالص چهارمحال و بختیاری در لایحه بودجه اصلاح شود

میزان درآمد ناخالص چهارمحال و بختیاری در لایحه بودجه اصلاح شود

شهرکرد-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان ظرفیت تحقق میزان درآمد بیان شده در لایحه بودجه ۱۴۰۱ را ندارد از این رو باید این مهم اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شهریارپور پیش از ظهر شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان هشتم نرخ بیکاری کشور قرار دارد، اظهار کرد: نرخ بیکاری طی فصل پاییز در استان به ۱۰.۹ درصد رسیده است.

وی مطرح کرد: در لایحه بودجه سال آینده رشد تولید ناخالص داخلی برای چهارمحال و بختیاری هشت درصد هدف گذاری شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال ۹۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درآمد برای استان درنظر گرفته شده است، عنوان کرد: این درآمد در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۷۲.۵ درصدی مواجه است.

شهریارپور با اشاره به اینکه استان ظرفیت تحقق این میزان درآمد را ندارد، تصریح کرد: مسئولان برای اصلاح این ارقام در لایحه بودجه باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اعتبارات هزینه‌ای در لایحه بودجه سال آینده برای چهارمحال و بختیاری بالغ بر ۵۱۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است، ادامه داد: این مهم نسبت به امسال ۲۰.۴۳ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سهم چهارمحال و بختیاری از اعتبار کل استان‌ها در لایحه بودجه سال آینده به ۱.۵۲ درصد رسیده است، گفت: این مهم امسال ۱.۴۲ درصد بوده است.

شهریارپور با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان ۱۰ درصد افزایش یافته است، افزود: این اعتبارات در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به دو هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 5394923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha